22 Ocak 2014 Çarşamba

DOMATESLI TEL SEHRIYE CORBASI

     


          Selam herkese.Hala bilgisayarim yok.Cepten aynen devam.Zor oldugu icin boyle arada yaziyorum.Kolay ve detaysiz tarifleri tercih ediyorum.Bugunlerde bizde bolca her cesit corba pisiyor.Domatesli sehriye corbasini limonla icmeyi sevdigimiz icin daha da fazla yapiyorum.Siz de hemen yapin ve bol limon ve karabiberle icin derim.

           Malzemeler

           2 tane domates (ben yazin yaptigimiz sostan kullandim.Kisin domates yemiyoruz).
           1 tatli kasigi domates salcasi
           1 kepce aycicek yagi
            3 avuc kadar tel sehriye ve tuz

             Yapilisi
             Tencereye yagi koyup biraz kizdiralim.Rendelenmis domatesleri ve salcayi ekleyip kavuralim.Daha sonra kavrulan domateslerin icine 5 bardak su ekleyelim.Tavuk suyu olursa daha lezzetli olur.Su kaynayinca icine sehriyeleri ve tuzunu ekleyelim.Sehriyeler suyun ustune cikana kadar kaynatalim.5 dakika daha kaynatip ocagin altini kapatalim.Arzuya gore maydonoz eklenebilir.Afiyet olsun.
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder