8 Aralık 2013 Pazar

YEMEK FIRTINASI 1. GÜN İLK YEMEĞİM YOĞURTLU MAKARNA

       Bugün yemek fırtınasının ilk günü ve ben henüz tarifimi yeni yazıyorum.Misafirlerimi ağırladım ve yeni uğurladım.Tarifim kolay elbet e çünkü ilk yemek.Makarna yaptığımı biliyorum.Hala da en sevdiğim yemek makarnadır.Tarife gerek yok ama yazıyorum yine de ilk yapacak vardır elbet benim gibi:)))  için www.misssgibi.com Zerrin Damgacı'ya çok teşekkür ediyorum.

Resim yazısı ekle


Malzemeler

1 paket kelebek makarna

Sıcak su

Tuz

Margarin ve Ayçiçek yağı

Salça,kırmızı biber,nane


Yapılışı

Makarnayı yumuşayana kadar kaynar suda haşlıyoruz.Tuzu eklemeyi unutmayalım elbette.Süzelim ve erittiğimiz 100 gram kadar margarini ve ayçiçek yağını ekleyelim.Yağı az olsa daha iyi.Çünkü sosu yağlı olacak.Bir tavada yarım çay bardağı kadar yağı eritip 1 çorba kaşığı salça ekleyelim.Baharatları da ekleyip biraz kavuralım.Sarımsaklı yoğurt ve hazırladığımız sosla servis edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder