9 Aralık 2013 Pazartesi

YEMEK FIRTINASI PEYNİRLİ POĞÇA

     
        #yemekfırtınası 2, gün ödevimiz çayın en iyi arkadaşı nedir?Bence güzel bir poğaça ben çok severim.Çok ta sık yaparım.Bu poğaçayı çok sevgili ablacığım yaptı.Ellerine sağlık.

Malzemeler

 125 gr margarin
 1/2 su bardağından 2 parmak az Ayçiçek yağı
 2 yumurta (bir yumurtanın sarısı üstüne)Tuz,1 paket kabartma tozu
 3 kaşık yoğurt
 Aldığı kadar un
 Çörek otu
İç harcı için
Beyaz peynir ve maydanoz

 Yapılışı

Tüm malzemeleri karıştırıyoruz.Ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde ediyoruz.Hamurdan ceviz kadar parçalar koparıp içine peynirli harcımızı koyuyoruz.Üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otunu serpiyoruz.200 derecede üstü kızarana kadar pişiriyoruz.

8 yorum:

  1. Ablacığının ellerine paylaşımın için seninde yüreğine sağlık...Afiyet şifa olsun...
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Çok mutlu oldum yorumunuzu görünce.Ben tarifimi görmedim aslında miss gibi de ama çıkmış anlaşılan.Ben de sizi takipteyim ve ekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sizin de fikrinize sağlık zerrin hanım ne iyi oldu böyle.

      Sil
  4. merhaba elinize sağlık
    bu etkinlik ne güzel oldu böyle sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun.Çok iyi oldu bu etkinlik çok. Sevgiler

      Sil
  5. oh ohh valla okurken kilo alıcam ben. gez gez bitmiyor .. bu etkinlik nede iyi oldu..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi doğru.Canım çekti diye yapıp yapıp yiyiyorum.Bundan sonra bir de diyet fırtınamız olacak gibi geliyor.Sevgiler..

      Sil