22 Kasım 2013 Cuma

BİR PATİK VE ÖRGÜ HİKAYESİ



                    Şimdi bu patikleri görünce benim el işlerinden çok anladığımı sanmayın.Tamam hep elimde bir el işim olmuştur.Çocukken elimden küçük şişlerim ve o şişçiklerimle ördüğüm koca gözlü el bezlerim hiç düşmezdi.Koca gözlü derken kaçırdığım ilmekleri anlatmak istedim.Üstelik birkaç tane el işim vardı.Biri koltuk altında,biri bilmem nerede zulalanmış bir sürü yarım yamalak şeyler.Dantel de örerdim. Ama bak onda fena sayılmazdım.Ancak bir sorun vardı pek seri değildim.öyle ki bir oda takımını bitirmem yedi yılı rakamla( 7) yılı bulmuştu.En çok üzüldüğüm o dantelleri hiç kullanmamam.Yedi yıl görmekten nasıl sıkılmışsam artık.Sonra atkı öreyim en iyisi ben dedim.Aman ne var ki uzun dar bir şey ör bitsin hemen kullan.Öyle olmadı işte yine benim hesaplar tutmadı.Dar olması gereken çok geniş kısa olması gereken çok uzun.Ancak o kadar mutlu oluyordum ki örerken.Hiç umurumda olmuyordu aksilikler. Sabah kalkar kalkmaz yatakta örgü ördüğümü bilirim.Bana çok iyi gelmişti örmek.Ördükçe örüyordum.Sabah örüp akşam söküyordum işte orada biraz stres yapmıyordum desem yalan olur.Ama şu yukarıda yaptığım patikleri hiç sökmeden bir kerede yaptım.Çok kolaydı hem de çok zevkli.Bir günde bir çift örebiliyordum.Panama da yün sıkıntısı olmasa örgüde bir numara olurdum.Canım sıkılıyordu haliyle oralarda o yüzden el işi uygun bir hobiydi benim için.Örgü örmeyi şimdi daha iyi yapabiliyorum.canım ülkemde yünde bol.Ben bu kış sürekli örmeyi düşünüyorum.Arada iyi şeyler çıkarsa burada yayınlarım artık.Bu patiğin örneği için buraya tık tık










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder